En saling blandning

      2011-06-14 / 22:40:37 Publicerat i kategorin Allmänt  
Ikväll tog man en mycket godkänd löprunda på 35.05min! Enligt en säker källa ungefär 6km!
Måste säga att jag känner mig lite stolt faktiskt! Och pulsklockan gör underverk, när jag känner mig jättetrött tittar jag på pulsen och då ser jag att det är den nivån jag måste ligga på för att få bra effekt av träningen, så då fortsätter jag bara!

Men det är inte bara pulsklockan som gör underverk, har ju en himla bra coach med mig, bästaste Gina (eller Gibson som telefonen vill stava när jag ska skriva hennes namn!) Så Gibson blir hennes nya smeknamn (men säg inget än, för hon vet inte om det själv)

Från det ena till det andra, från träning till musik! Jag känner peppen, jag känner taggen! Är ledig i morgon eftermiddag och dåni, då blir det åka av. Ska göra klart min cover på Adele - To Make You Feel My Love, den som vill ha ett smakprov får säga till så skickar jag!

Utöver det så ska det påbörjas en önskelåtlista för en liten repertoar till vårat gamla Storumanband, hoppas på rep mycket snart!

Och utöver det (!!!) så har jag ett litet projekt till den 3e september, och det säger jag TACK så mycket till BÄSTASTE HUNNY BUNNY - tack för att du tror på mig älskade vän!! ♥

Från det andra till det tredje, från musiken till .. ja jag vet inte, svammel kanske jag ska säga. Eller ja.. Vet faktiskt inte vad mer jag ska skriva, så det kanske är dags att avrunda. Kommer somna gott i natt faktiskt, knäna dunkar lite av träningen och cyklingen i veckan (hoppas det går över).

Sov gott folket,
KRAM


WHEREVER YOU GO I WILL BE THERE - this is your song! ♥

Kommentarer
Postat av: Gibson

Haha jag gillar mitt nya smeknamn ;)

Det är ganska exakt 5,7 km runt såg jag igår :)

2011-06-15 @ 19:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story