Thunder

      2011-07-01 / 11:52:54 Publicerat i kategorin Allmänt  
Jaa ibland har man tur i oturen kan man säga. Jag hade bestämt mig, och var riktigt taggad, på att fara ut och springa runt Kinabron.

Hade på mig träningskläderna och skulle ut och rasta Maja. När jag lämnat henne inne igen började det spöregna och nu åskar det som bara den!!

Tänk om jag hade startat innan jag var ute med Maja. Då hade jag inte haft mysigt på löprundan..

Lite bitter sitter jag nu och funderar om jag ska byta om igen och springa ikväll i Stensele istället. Hmm.. Vilka problem man har.

Men man kan ju passa på att göra vettiga saker nu. Som att betala räkningar, rensa garderoben, städa bland papper eller sånt tråk.

Vi får helt enkelt se, nu ska jag busa med Majabus!

Chiao!

THUNDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story