Tärnamarknan

      2011-07-25 / 13:49:24 Publicerat i kategorin Allmänt  
Japps, då var helgen med Tärnamarknan över, det blev riktigt lyckat faktistk! Kom upp på fredagförmiddag då vi gjorde ett snabbt varv på marknan och sen bar det iväg hemåt för lite gårdssysslor, mat, god dryck och gott sällskap med kubbspel.

På lördagen hämtade vi morfar och tog med honom på marknan, var så roligt att se honom ha det kul! Men ett varv räckte gott och väl för honom, hihi! Efter att vi skjutsat hem honom så lagade vi en god middag till födelsedagsbarnet, pappa gillar rotfrukter så självklart hade vi ordnat det också!

Kvällen bjöd på Udden och också det med mycke trevligt sällskap och sen så tog man ju några danser med farsgubben, han är så söt!!

Fort var det gjort så var helgen slut och på söndagen bar det iväg tillbaka mot Umeå efter att vi lassat lite grus på nya parkeringen på gården och efter att vi gjort ett gott middagsstopp i Stensele.

Idag är man ledig och jag har så mycket jag borde ta tag i så jag vet inte riktigt vars jag ska börja.. Så det slutar alltid med att jag bara går omkring och småplockar, när jag egentligen har några "större" projekt att ta tag i..
Så varför sitter jag då här?, det är ju den stora frågan!

Näe nu ska jag ta mig i kragen (dock har jag ingen eftersom jag har ett linne på mig) och börja göra något vettigt!

Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story