OJ!

      2011-07-18 / 22:33:48 Publicerat i kategorin Allmänt  
Här var jag väldigt dålig på att uppdatera!

Vad har hänt sen sist? Jo, jag har spenderat några dagar i Forsmark, har varit på en J***gt rolig släktträff på Laisok, har tränat, jobbat och det bästa av allt (från och med idag dock): Börjat slappna av! Nu är jag back on track!

Kanske innebär att jag blir bättre på att uppdatera också? Vi får hoppas!

Sen så har jag och älskling firat våran 6årsdag! Har bara en sak att säga: KÄRLEK!!!!!!!!!!!!

Annars då? Joo det är snart dags för att öva in några låtar, hösten närmar sig med stormsteg, hihi!

Sen så har jag gått på lite moln de senaste dagarna, är så glad att jag tog mig in på utbildningen. Det ska bli roligt att börja studera igen!

Håller även på med lite bildfilmer till kära svärmor, hoppas dom blir bra!

Nu är det dags att kvälla, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story