I say no more than

      2011-01-31 / 18:21:09 Publicerat i kategorin Allmänt  
THANKYOU för detta året! Hoppas på att få spela tillsammans igen nästa år ! :)




Jag hade riktigt kul, det jag tänker på mest är när Tossman skriker åt André mitt i matchen med armarna i luften: "Men ner med klubban då!" Haha!


Viktorsson hade ju en logisk förklaring angående målskillnaden, och Marina berättade en rolig historia om Jula och en häst (?). Samuel ville gå på bio med mig, och vi hade tufft motstånd i åttondelsfinalen. Men vi hade hejdlöst roligt.




Eller som Lennart den Allsmäktige sa när vi blivit utslagna: "HEJDLÖST !!! Vad dåliga vi är ...... " :P

Anthony var en idol och förebild för Andrés och Lindas son, som för övrigt blev skrämd av mig: *ooops* :/




Nu laddar jag om för träning måndag, tisdag och torsdag, samma för nästkommande vecka och därefter dubbelmatch i serien. Nu har jag fått all den energi jag behövde, och jag ska öva, träna, öva och träna ggr 1908345689375 00000000000 för att vara riktigt VASS nästa Duvan Cup .

Over and out

Kommentarer
Postat av: Marina

Hejdlöst!

2011-02-03 @ 19:53:19
URL: http://marinalundsten.blogg.se/
Postat av: anki

Ojaa ;)

2011-02-03 @ 22:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story