Happy New Year

      2011-01-03 / 13:22:06 Publicerat i kategorin Allmänt  
Nyårshelgen var fantastisk, precis den energikick jag behövde. Var med älsklingen, Dessan, Anton, Mamma, Pappa, Tina, Kitty och Madikken. Det blev skoterkörning, tapetsering, GOD MAT, badtunna, öl, film, tv-spel och bara myyyyyys! Ett härligt avslut på 2010 och en bra början på 2011!
Jag kommer ju bli en helt ny människa, eller i alla fall komma tillbaka till mitt gamla vanliga jag, spralliga glada Anki! Skål för det , de gillar vi!

Innebandyn drar igång med två matcher i helgen, jag är taggad som tusan! Dock missar jag träningen ikväll, men det tar jag igen med gym!

Har inte så mycket att tillägga, blev ett kort inlägg.

Men icke att förglömma att berätta hur varm jag blev i kroppen när jag läste ett inlägg i Anans blogg <3 Thankyou baby! Om du tror att jag är stark så tror jag också det!

Peace people!

Kommentarer
Postat av: annika

Det är du <3 och jag menade allt!

2011-01-03 @ 15:20:20
URL: http://ankanandersson.blogg,se
Postat av: Elina

Tummen upp för goa glada anki! :)

2011-01-05 @ 16:07:41
URL: http://eelajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story