Fit for fight!

      2011-01-09 / 13:43:40 Publicerat i kategorin Allmänt  
Tråkigt att man missar dagens match, men så är det när man jobbar också. Hoppas tjejerna kämpar väl och ger Jemtland ett tufft motstånd, men det har jag inga tvivel om!

Det är en lugn dag på jobbet, vilket gör det ännu tråkigare att inte kunna sluta tidigare. Men då har jag tagit mig tid till att kolla över Duvan Cup, det ser riktigt ljust ut för vårat lag och jag är taggad som fasen!!!!!!

I år ska vi se till att ta oss långt, och med detta bra lag så äre bara vi kämpar upp till toppen! Längtar redan nu supermycket, hur ska jag kunna hålla mig?

Ska se till att träna eeeeextraaaa mycket så man är fit for fight! Dessutom behöver jag extra mycket träning nu när kroppen börjar ta sig. Jag vill bidra mer till IBC Hernosand så nu är det hårdträning som står på schemat! Från och med NU!

Vill spela matchen idag....

Peace



Kommentarer
Postat av: Marina

Du, det kommer bli superkul!!!

2011-01-09 @ 22:25:21
URL: http://marinalundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story