Back in buisness!

      2011-01-17 / 12:28:08 Publicerat i kategorin Allmänt  
Inte fick man då något nytt immunförsvar i julklapp inte.. Äre någon som vet vars man kan köpa sånt?

Är i alla fall tillbaka efter en trevlig helg i Forsmark, har tapetserat klart rummet, hunnit hälsa på morfar och bara mysit med familjen. Dock har förkylningen tagit ut sin rätt då jag var hängig, vilket fortfarande håller i sig tyvärr.
Men det är ju bättre att göra bort sjukdomen nu än på Duvan Cup.

Laget är klart, nu är det bara att tagga till och sen kör vi järnet!! Yihaaa! Vi ska allt visa alla andra vars skåpet ska stå!

Tyvärr missar jag träningen ikväll då jag jobbar kvällspasset. Men jag får satsa på tisdag och torsdag!

Snackade lite med kusin vitamin Emelie i torsdags, usch så jag saknar henne ibland. Skulle verkligen behöva hennes energikick nu :P Vi får planera in en helg snart!

För övrigt måste jag tillägga att jag är väldigt nöjd med min HTC Wildfire ;)

Host och hejdå!


Kommentarer
Postat av: A-E

En Hemavanbo kolla läget.

2011-01-18 @ 22:09:57
URL: http://aehandmade.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story