New words

      2011-02-26 / 12:54:20 Publicerat i kategorin Allmänt  
Har fått lite påbackning om att det är dags att uppdatera lite mer i bloggen för den enda trogna läsaren jag har!
Hihi och vad gör man inte för dennes skull ?

Det var så hiiiimla skönt med sovmorgon i morse, jag som börjat 7.45 hela veckan! Dagen kommer nog bestå av lite bowling, har bott här i snart ett år och inte varit på bowlinghallen en endaste gång. Då är det nämligen på tiden!

Lite ovärt vetande så har jag för första gången på evigheter på mig ett par jeans! Tog lite tid att få igen knappen, men nu sitter dom! Ska försöka hålla mig från att gå på toa så länge som möjligt.. :P

Skämt å sido.. Underfunktion av sköldkörteln gör så att ämnesomsättningen rubbas och hamnar i obalans, så jag får faktiskt skylla LITE på det!!!!! Jag tränar ju tre gånger i veckan, match på helgerna, och sen tar jag gympass lite här och var.. Antar att man får ha tålamod!!! Hmm...



Sen ska det ju införskaffas glasögon, jag har valt bågar och får dom om 1-2 veckor! Det kommer bli ovant att använda dom och ovant att se sig själv i dom.





Kommentarer
Postat av: KvastHilda

Jamen jag läser oxå!!Så det bör åtminstone vara två som läser/Kram

2011-02-26 @ 22:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story