Music Is My Way Of Thinking

      2011-02-16 / 19:13:33 Publicerat i kategorin Allmänt  
Tänkte berätta en rolig historia om mig när jag gick ner på stan i morse. Gick med fina raska steg och lyssnade på Christina Aguilera - Fighter!!

Bra pepplåt och man känner sig bäst i världen med det starkaste självförtroendet ever! Där går jag i min egna lilla värld med hög musik i lurarna.. Åsså kände jag hur jag halkade till, det var en isfläck just under skon.

-"Oj", tänkte jag! -"Vilken tur att jag inte ramlade, det hade inte sett så coolt och självsäkert ut som jag kände mig.." Det var ju en massa folk som gick både bakom och framför mig..

Jag fortsatte, och nu kom det bästa partiet i låten, pampigt stick och "I'm stronger, Thanks for making me a fighter"..

Hann bara ta två steg till, sen blev det bananskalshalkning landade på rumpan med raklånga ben, armarna utefter sidorna.. OCH vad är det FÖRSTA man gör när man har ramlat?, Jo man vänder sig om och kollar om någon såg.

Dumma jag, klart att folk såg, dom gick ju till och med förbi och sneglade. Ställde mig snabbt upp som om ingenting hade hänt, låten fortsätter och jag fortsätter med mer långsamma steg nedför backen..


Kommentarer
Postat av: Marina

HAHAHAHAH!! ja tro ja dööör! Va söt du är! :)

2011-02-16 @ 20:24:19
URL: http://marinalundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story