Lönndag

      2011-02-21 / 12:15:02 Publicerat i kategorin Allmänt  
Helgen är nu över.. Fort gick det, som vanligt då. Kan man inte sätta in en extradag på helgen, en blandning mellan lördag och söndag. Vad sägs om Lönndag? Borde lämna fram det som förslag till regeringen.

Jaa, vad händer i veckan? Träning såklart! Är redan taggad till matchen i helgen, hoppas att det kommer gå bra med knä och allt därtill, nu ska jag banne mig ge järnet mer än vanligt!

På onsdag är det synundersökning som gäller, ska se om det blir terminalglasögon för min del, då kanske man slipper huvudvärk och migrän på jobbet. Det skulle inte vara så illa det!

Sen så ska jag gå ut på fotoalbumsjakt, Jysk har slutat att ta hem dom jag brukar köpa så nu gäller det att hitta några liknande så det matchar någorlunda.. Order matchar påminner om match, är taggad till matchen!!!!!!!!!!

Näe, nu ska jag nog sluta svamla men måste först få säga att det var en underbar helg! Mycket trevligt.

Chiao!

Anki <3 Björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story