Hit it magistern!

      2011-02-09 / 12:31:18 Publicerat i kategorin Allmänt  
Nu får jag nog ta mig i kragen och sätta i gång med musiken igen, fick värsta längtan idag!!!
Men jag tror jag ska fokusera på innebandyn och träningarna nu, det är inte länge kvar på säsongen.

Men därefter ska det skrivas och spelas in!

I helgen väntar dubbelmatch, på lördag är det i Sollefteå och på söndag Krokom. Jag har bra känsla för helgen , tror vi kommer få ihop ett riktigt bra spel. Är på lite bättre humör idag än igår efter träningen.. Kände jag mig kass... Men jag vet att jag kan bättre, så det är bara att jag ger järnet nu på torsdag och till helgen. Det ska bli så himla kul!!

Har nu lämnat in ledighetsansökan för påsk och såg möjligheten att få vara med på tisdagsbandyn i Storuman, skulle vara riktigt skoj att få spela med det gamla gänget igen :D Det var ju ett tag sen nu :/

Lunchrasten är alldeles strax slut, men bara halva arbetsdagen kvar nu. I will be barriärbrytande! Trust me!

Chiao

Kommentarer
Postat av: m

va roligt med tisdagsbandy!! :)



you're on your way :)

2011-02-09 @ 20:44:39
URL: http://marinalundsten.blogg.se/
Postat av: m

va roligt med tisdagsbandy!! :)



you're on your way :)

2011-02-09 @ 20:44:41
URL: http://marinalundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story