Helgen blir i Lycksele..

      2011-02-18 / 12:56:38 Publicerat i kategorin Allmänt  

.. en liten släktträff där farbror har hyrt badhuset så det blir bus och lite bastu på det.
Och vem säger nej till att träffa några av dessa godingar i helgen?

INGEN, tror jag! :)



Väntar bara på att arbetspasset ska ticka på och sen bär det iväg mot Lycksele.

Innebandyträningen igår gick faktiskt ganska bra, tog det i eget tempo med knäet. Hade riktigt roliga övningar igår och jag börjar få ett nytt tankesätt på spelet, det ser lovande ut det här.
Speluppehåll i helgen, men jag är redan taggad till nästkommande matcher, nu j***ar!

TREVLIG HELG!

PS: Det finns inget pris för vänlighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story