Helg!

      2011-02-05 / 16:45:11 Publicerat i kategorin Allmänt  
Yes, helgen är här men den består till mesta delen av jobb för mig. Men det är helt ok, rätt mysigt att jobba helg. Pratade med mamma idag och fick höra att morfar är jättepigg vilket glädjer mig <3

I torsdags efter träningen lyckades jag smacka in bildörren på kindbenet så man har ett fint litet blåmärke. Som tur är äre ingen som har sagt något om de än..

Igår på veckomötet körde vi Heta Stolen där alla skulle säga positiva saker om varje kollega. Jag är ju lite känslig av mig men måste säga att man blir rörd och tårögd så fina saker man får höra om andra människor. Och det värmde otroligt mycke inombords när man fick höra vad kollegorna sa om mig. Ni anar inte hur bra jag trivs på jobbet!! Mmmm :)

Ikväll väntar go'middag som älskling och jag ska bjuda A på. Blir hungrig bara jag tänker på det!

Jaa, men det var väl allt jag hade att säga för tillfället. Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story