Helg!

      2011-02-25 / 14:36:08 Publicerat i kategorin Allmänt  
Äntligen är det helg igen, ser verkligen fram emot matchen på söndag! Nu jeflar ska jag visa vad jag går för och mycket mer därtill!!
Efter arbetspasset blir det ett gympass, middag och sen kanske man får för sig att lira lite innebandy. Måste hålla igång så man är mjuk i kroppen tills på söndag!
Sen blir det nog mooooovietajm!, kan inte bli så mycket bättre!

För övrigt har jag inte så mycket mer att tillägga. Får passa på att önska er en riktigt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story