Glad Alla Hjärtans Dag

      2011-02-14 / 12:35:48 Publicerat i kategorin Allmänt  
Denna Alla Hjärtans Dag skulle ha tillbringats på jobbet, men i morse när jag fikade kände jag att det inte skulle funka. Och jag har lärt mig nu att börja lyssna på kroppen, tänker inte tvinga mig på jobbet när jag känner att migränen är på g.. Har gjort det alltför många gånger.

Har sovit hela förmiddagen och tagit tre alvedon redan.. Den är inte helt borta än men är på bättringsvägen iaf. Hoppas ju verkligen att det går över, annars är ju inte jag särskilt social med älsklingen sen när han kommer hem! :/

Jag ska iaf bjuda på ThaiMat ikväll :) Sådetså!



Darling, you are the light of my life! Forever and ever!!! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story