Det känns bra!

      2011-02-03 / 13:42:16 Publicerat i kategorin Allmänt  
En bra dag idag! Kände migränen var på g i gårkväll men idag är det ingen huvudvärk alls :) = kan dagen bli bättre? Svar nej!

Det går bra på jobbet, ruskigt bra. Jag har nya krafter och mål med innebandyn så nu j****r!! Håret är inget lejonkaluffs längre utan det är urklippt och skönt, känner mig som en ny människa! Medicinen börjar ge effekt så jag börjar med småa steg framåt bli en piggare människa, tillbaka till mitt gamla vanliga jag!

Och hur avslutar vi denna trevliga dag? , jo - innebandyträning ikväll!!

Chiao!

Kommentarer
Postat av: pianistinnan

Hoppas träningen gick bra! :)

2011-02-04 @ 00:37:10
URL: http://marinalundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story