Vittervägen

      2011-08-30 / 12:38:13 Publicerat i kategorin Allmänt  
Kånkade på möblerna igår... vi har riktigt feta fotöljer och en fet soffa! Så det blev ett styrkepass av dess like!

En av fotöljerna stod i sovrummet, jag blev så less att den stod där och tog plats och att man måste kliva över den för att ta sig på andra sidan sängen!

Så jag kånkade ut den till tvrummet, men den fick ju inte plats bredvid den andra fotöljen :( Så jag fick möblera om lite så att allt fick plats! Lite less man blev!

Men sen man hade städat, dammtorkat, dammsugat, moppat och åter städat så blev resultatet riktigt bra :)


Från hallen


Hallen


Tvrum







Sovrum



Datarum


Ni får ingen bild på köket eftersom jag inte städat där än :P

Kommentarer
Postat av: bettyfredrika

Vad mysigt ni har det, du kan få komma hit och sätta lite mysfaktor här oxå :))

2011-08-30 @ 20:50:15
Postat av: Elina

Nu har ni fått till de lite mer myys än när vi va där sist! :) Måste komma o hälsa på nån helg snart :D PUSS

2011-09-02 @ 20:06:08
URL: http://eelajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story