Update

      2011-08-02 / 07:48:46 Publicerat i kategorin Allmänt  
Första innebandyträningen för säsongen drog igång i går, det var superkul! Kändes dock i benen att man hade kört ett mördarpass samma eftermiddag så här sitter jag uppe med tuppen med en underbar träningsvärk. Härligt!

Verkar som om det blir riktigt fint väder idag, ska göra massa "ärenden" här hemma, sedan cyklar jag ner till Marina för att öva lite låtar innan jobbet 12.30. Blir bara 4 timmar idag, men det känns skönt! Tyvärr så missar man ju de bästa soltimmarna, jag som vill bli solbränd och fräsch, men snart kommer kanske en dag för mig också.

Har börjat kolla och beställa lite kurslitteratur, det är många kvar att införskaffa så det är bara att fortsätta titta efter dom.

Ibland är det så många småsaker man ska ordna att man hela tiden glömmer bort dom. Jag kommer på mig själv med att bara gå runt och runt och inte vet vars jag ska börja riktigt. Men hoppas vindarna vänder och att jag snart får stryka de från min lista.

Nog svamlat och back to work här hemma!

Chiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story