MoiRana

      2011-08-24 / 23:26:47 Publicerat i kategorin Allmänt  
Riktigt mysigt att hälsa på systeryster i Norge. Det är ju fasen inte långt från Hemavan så jag ska ta med mig björnen nästa gång så han får se hur mysigt hon har det! :)
Även fast vi bara var där en kväll och en dag så känns det som om vi hunnit med ganska mycket. En liten roadtrip runt på "byen", kollat utsikter och fått guidad tur (hihi), sett film och haft en mysig hemmakväll, halvpratat i sömnen, fantiserat om tyttebaer, köpt sill och sylt, hälsat på systers jobb på stokke tandklinik, shopping och GOD mjukglass, samt en picknick i parken med strålande sol!!!
Som sagt, det hade inte kunnat bli bättre!
Bilder kommer senare (jag har mani på att fota, vad fasen ska man göra med alla kort) :P

TRÖTT är man, dags att sova!
Tack för en trevlig "helg" :)
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story