Mix

      2011-08-14 / 19:58:21 Publicerat i kategorin Allmänt  
Ligger i soffan och surfar på bärbara datorn, den har inte varit igång på 3 månader. Nu blev det dags då B har varit så duktig att installera routern! Bra att se att datorn lever så att den klarar av de kommande studierna, då behöver man ju inte köpa någon ny!

Sprang runt Kinabron idag upp till Ålidhöjd, blev 5 km och hade bra trycka i benen och lätt andning. Förhållandevis för låg medelpuls men det ser jag som ett gott tecken. Då kan jag ju redan börja springa på lite hårdare, nu är det bara att hålla igång!

Har längtat så mycket till ett "sommarlov" och nu när jag väl har det kan jag inte bestämma mig när jag ska hem och när och i vilken ordning jag ska börja ta tag i saker och ting. Tog inte lång stund innan jag sa STOP till mig själv. Ta en dag i taget!!! och andas! Så nu ska jag banne mig se till att göra det också!

Ser fram emot att bara vara hemma en hel vecka, hälsa på morfar <3 <3 <3 , bege mig ut på elljusspåret och umgås med familjen! Men tänkte inte ha så bråttom härifrån då jag har lite saker att ordna. I morgon ska vi välja vilken Salmingklubba vi vill beställa, sen måste jag få ordning på universitetets konto jag ska registrera, kolla efter lite mer kurslitteratur, samla ihop lite saker och ta reda på ärenden innan hemresa, OCH öva in låtarna inför Scen Saga 3e september (!!!) osv.

Som jag sa.. En dag i taget.. andas. Klarar jag det mån tro?

Snart kommer B hem med en twisterglass till mig, MUMS! (bra mot huvudvärk?)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Elina

Twister funkar utmärkt mot bakishuvudvärk åtminstone! :D hihi...

Snart får vi dejta ihop nån gång, saknar eeeer!!

2011-08-20 @ 00:17:11
URL: http://eelajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story