Home

      2011-08-22 / 11:26:30 Publicerat i kategorin Allmänt  
Får lite smått ångest över att jag varit så slö och inte orkat någonting! Helgen i Forsmark bara svishade förbi.. Hoppas på att energin hittar tillbaka till mig inom kort så jag får ta vara på mitt lilla sommarlov här hemma.

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem från affärn så ska jag åka till morfar med lite grejjer och hälsa på! Han är min energikälla!

För övrigt hade jag planerat en STORRENSNING av kläder och skrot här inne i rummet, samt ordning på fotoframkallning osv. Får hoppas jag hittar krafter till det, för nu är jag banne mig less på att ha massa grejjer överallt!

Nä, nu är mamma tillbaka så nu åker jag och Tina till ranchen!
Lev och må folket!!

"naturen är smart"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story