Händelserik vecka och helg!

      2011-08-31 / 23:29:26 Publicerat i kategorin Allmänt  
Japp, många bollar i luften, mest innebandybollar!

Veckan består av repetition av låtar inför Scen Saga på lördag (!), innebandyträningar, träningsmatcher och i morgon drar Nolia Cup igång! Vi möter Sävar, dock en division högre än oss just nu så vi får räkna med motstånd, men vi ska göra det bra och kämpa för vinst!

Noliacupen är torsdag-söndag, jag hoppas på framgång! Igår på träningsmatchen fick man dra på stort och göra ett mål dessutom, kändes riktigt bra!!


♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪

Scen Saga

Kl 19 på lördag är jag och Marina på Sagateatern för att framföra två låtar!
Det kommer bli hur kul som helst!!! Har lockat dit lite folk nu så man vill ju absolut att det ska bli bra, jag vill inte sjunga dåligt och skämma ut mig..

♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪


I morgon blir det ännu en repetition av låtarna, vi börjar kunna dom som handen i handsken nu! :) Sen på kvällen är det ju matchen! En rolig dag att ladda upp för med andra ord!

Befinner du dig i Umeå på lördagkväll så kom gärna på Scen Saga och titta på jag och Marina!



PROSIT!


Kommentarer
Postat av: Marina

Så himla fin bild!!! Grymt!!



Och det kommer bli sååå roligt på lördag!! Vi ska äga scenen!

2011-09-01 @ 11:03:43
URL: http://marinalundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story