Dumbo

      2011-08-20 / 19:17:28 Publicerat i kategorin Allmänt  
Jag känner igen mig med Dumbosymtomen, eller min så kallade elefantsjuka. Jag känner mig trött, klumpig, slö och tung som en elefant. Orkar ingenting och ögonlocken känns som betong som bara vill falla igen. Bihålorna känns lite bättre nu iaf så jag hoppas VERKLIGEN inte att någon förkylning bryter ut.



Jag är inte sjuk, men jag är inte frisk heller!

Är som sagt i Forsmark i helgen, jag hade tänkt gå på långa promenader, tvätta och städa bilen, rensa ur massa SKROT ur mitt och lilla rummet, men min energi har som flugit iväg. Och jag har för en gångs skull varit duktig och lyssnat på min kropp! (men egentligen vill jag bara ut och springa mig helt utmattad!) Är nog bäst att avvakta med det tills jag känner mig lite piggare, annars är det nog bara att vinka hejdå till Noliacupen nästnästa helg :S

Men jag har haft det riktigt bra ändå! Har badat badtunna och bastat, sett på film med mamma och pappa, haft besök av Sara och Kolle (det var jättetrevligt!!!) :) , ätit middag i skog och mark, provat fiskelyckan och planerat en liten roadtrip till Mo!

Nu mina vänner, är det dags att lägga sig och vila så jag orkar hålla mig vaken om det blir film ikväll. Lev och må folket!!

Ps: Bjuder på en bild från kvällens middagstur, gjorde en liten krigsmålning i hopp om att fiskelyckan skulle öka, men icket sa nicket!






Kommentarer
Postat av: Gibson

Du är ju sötare än allt jag tidigare sett i mitt liv!!!

2011-08-20 @ 20:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story