The Worrying Kind

      2011-04-29 / 12:51:07 Publicerat i kategorin Allmänt  


Detta är dagens trudelutt, lovely säger jag!!

Har nu rullat ut mattan på balkongen och ställt upp möblerna, det blev faktiskt fint!
Har fortfarande inte listat ut hur jag får över bilderna från telefonen till datorn, det händer ingenting när jag ansluter med USB. Det finns ingenting under "den här datorn" heller.

Men, men, snart kanske jag får till det.

Som med den förbannade tvättmaskinen!! (ursäkta språket) Det finns tre maskiner i tvättrummet, 2 är likadana och dom startade hur lätt som helst. Men den tredje!! Var helt omöjlig att få igång, eller så är det jag som har svårt att förstå (?)

Jag tryckte precis som jag skulle ha det, följde manualen och tryckte på start. Luckan var stängd.. Men INGENTING hände. WHAT tänkte jag? Alltså jag stod i 15 min för bara den maskinen! Till slut tryckte jag på alla knappar som fanns och då startade den.

MEN den centrifugerade bara i typ 10 sek sen stannade den igen. Vad är det här tänkte jag? Öppnade luckan och stängde å började om från noll, tryckte runt lite och då startade den och denna gången tog den in vatten. Och startade, precis som de andra maskinerna. Äntligen! Vad var det som skulle vara så svårt..

Döm om min förvåning när jag skulle hämta upp tvätten igen så hade den inte tagit in något tvättmedel utan bara vatten. Så ingenting var rent. Jag tog ur allt ur maskinen och startade i den ena som jag då i alla fall kunde starta en riktig tvätt med.

Så nu framöver är maskinen som står längst in the bad boy,jag ska aldrig mer titta åt dens håll något mer!





Nu har jag tjatat klart, det är ju helg nu igen, då ska man vara glad :) Tiden går fort när man har mycket att göra! Helgen kommer tillbringas i Hemavan med mammsen, pappsen, Tina och morfar. I morgon hoppas jag på strålande sol så att jag och morfar kan sitta på altan på Ranchen och njuta av utsikten. Jag bjuder på en bild från morfars altan så ska ni få se vad jag pratar om! Här höll vi på bränna upp morfars gamla soffa.




Tror inte det är någon som orkat läsa heeela inlägget (?) men till dom som kommit längst ner vill jag önska en riktigt trevlig helg :) hihi!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Har alldeles för mycket kvinnliga hormoner för att släppa ditt inlägg i bloggen.Har läst allt och tittat på alla bilder. Ha en trevlig Valborg, KRAM

2011-04-29 @ 13:57:52
Postat av: Marina

Haha! Du är ju ba för söt!



Klart jag läser allt! :)



2011-04-30 @ 18:10:24
URL: http://marinalundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story