Long time no seen

      2011-04-11 / 21:45:11 Publicerat i kategorin Allmänt  
Är det så det stavas? "Long Time No Seen" (?)
Förra veckan var inte kul, magsjuka, utmattad och usch! Men nu är det över, ny vecka och nya friska tag! Det gillas!

Känns overkligt att det bara är exakt 6 dagar kvar på Com Hem. Trist faktiskt.. Kommer kännas dumt att bara gå hem för dagen på måndag och sen är det som slut. Men det väntar ett nytt kapitel i Umeå och allt verkar lovande för en bra ny start! Jag har en bra känsla över alltihopa, kommer trivas superbra i Umeå!!!

Ska inte klaga på att jag är trött nu när jag är kvitt magsjukan, men det svider i ögonen.. Blir nog att se Big Brother och sen bums i säng med detsamma! Då kanske man orkar kliva upp lite tidigare i morgon och pyssla lite bland de grejjer som finns kvar här i lägenheten i H-sand.

Påsken närmar sig med stormsteg och det ska bli så skönt att ha semester på fjället, förhoppningsvis ligger snön kvar och man får ta skotern och gräva ner sig i en grop i snön, koka kaffe och sitta och steka i solen! Det är grejjer det!


Kramar till er alla, sov gott!
Peace!





Kommentarer
Postat av: J

Man brukar oftast säga "Long time no see". :) Det är ju alltid lite tråkigt att avsluta ett kapitel i sitt liv men jag vet att du kommer trivas i Umeå så du får se fram emot det. Sen så har du ju jättebra timing med vårvädret och allt!

2011-04-12 @ 17:14:31
Postat av: Sofie

Kanske vi ses på påsk då, vi ska vara i Hemavan nämligen ;) Kram

2011-04-12 @ 20:14:42
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story