Life Is A Disco Inside My Head

      2011-04-12 / 23:17:05 Publicerat i kategorin Allmänt  
Life is a disco inside my head
Thoughts are danci'n round and round


En liten textrad ur min egenskrivna låt "Hold My Hand" .
Känns lite så nu faktiskt.



Vill ordna så mycket grejjer nu men har som inget att ta tag i, inget jag kan greppa.
Känns som de mest bara flyter omkring men det fastnar som aldrig.

Istället för att prata ett språk som säkert ingen kan förstå ska jag försöka förklara mig lite bättre.
Det är inte så mycket kvar i lägenheten just nu, men ändå är det mycket. (konstigt nog).
Jag blir stressad av att komma hem till ett bombnedslag efter jobbet, jag vill plocka undan.

Tog fram en flyttlåda, men den är inte ens fylld till hälften efter kvällens gång. Vet inte vad jag ska plocka ner riktigt. Hmm... Har ställt klockan så jag kanske har motivitation att rensa ur lite grejjer i morgon innan jobbet.



Från det ena till det andra. Jag gillar HUMOR! Och humor var det på jobbet idag! Dock lite oren humor om man säger så, men dagen blev förgylld. Ett gott skratt förlänger livet. Kan säga att det påbörjades med ett öppet fönster på jobbet.. Så att vi skulle få in lite frisk luft. Sen spårade det ur. Men det var KUL! Och med det ska jag somna med ett leende på läpparna :)




Kommentarer
Postat av: Ina

Vilket mäktigt slut på den där låten, Anki!

2011-04-13 @ 10:54:19
URL: http://snowstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story