Hmm..

      2011-04-14 / 23:30:17 Publicerat i kategorin Allmänt  
På tal om ingenting och som från ingenstans..
Det var faktiskt inte alls längesen jag klippte mig och fixade frisyren..

Men jag är faktiskt intresserad av hårförlänging.. Har ju sparat ganska länge men har inte mycket tålamod kvar att vänta så länge till. Någon som vet någon som kan sätta i dessa om jag köper? Det är ju mycket billigare att göra så än allt hos frisör..

Och sen en VIKTIG fråga jag behöver svar från från er läsare. VILKEN hårfärg ska jag ha? Har ju haft lite olika: min naturliga, rött, mörkt/svart, brunt och blond. (obs: ni får inte välja blond :P)

Börjar få utväxt så det är dags att  välja vad jag ska ha för färg nu..

Känns som att detta blev ett "fjortis"-inlägg.. Men svara gärna vilken hårfärg som passar bäst. Hihi!

Efter förlängningen så kan man då klippa upp sitt eget hår lite mer, snacka om rockig och snygg frisyr! =)

Här nedan följer lite bilder på de olika färgerna jag haft:


Mörkbrun: Svart: Naturlig färg:


Naturlig färg: Rött: Cognac/Mahogny:


Kommentarer
Postat av: Alexandra

En skönhet klär i allt (nej jag är ingen hjälp) ;)

2011-04-14 @ 23:37:45
URL: http://sveaalexandra.blogg.se/
Postat av: hobbkatt

blont såklart!

Annars rock'n roll svart (Y) thumbs up!

2011-04-14 @ 23:44:09
Postat av: Maya

Svart eller rött!!! Jag kan sätta in hårförlängningar. Vilken sort tänkte du köpa?



pusss

2011-04-14 @ 23:44:50
URL: http://mdunkels.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej gumman. Inte för att skryta, men jag har kungligt mycket erfarenhet av hårförlängningar. Så mig kan du fråga vad som helst =)



Men ska jag vara helt ärlig så tycker jag att du ska strunta i hårförlängning, det förstör håret och i mitt fall har det skapat ett beroende. Har försökt i flera år att spara ut mitt eget, men det går inte. Hade gjort vad som helst för att känna mig bekväm i mitt eget hår =) Och eftersom att du är så tokfin i det du har, så tycker ja inte att du ska skaffa nån lösfrippa.



Du passar i alla färger, mörkbrun och naturligt är fint, passar till sommaren =) Annars är ju Mahogny fiint. KRAM

2011-04-15 @ 01:20:27
URL: http://goleft.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med Malin, strunta i hårförlängningarna. Funderat på att sätta i slingor i den hårfärg du har? Utväxter märks inte så fort och så kan man peta in olika nyanser.Tycker det ser läckert ut när man ser de som har "randat" sitt hår i olika färger :D

2011-04-15 @ 09:11:32
Postat av: Marina

Hahahah!! Jaaa, du hade rätt med fjortisvarningen iallafall! :P



"Och sen en VIKTIG fråga jag behöver svar från från er läsare. "



Du är så söt!! Jag håller med Maya på den här. Svart eller rött. Det är lite rockigt! Om det var det du var ute efter. Du passar dock i vilken färg som helst. Så vad du än väljer så kommer det bli kanonsnyggt!!



pusskramhej

2011-04-15 @ 09:53:32
URL: http://marinalundsten.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag tycker du är vacker som du är :) hihi.. Kram ses snart hoppas jag!

2011-04-15 @ 10:59:12
Postat av: Frida israelsson

Hade förlängning när jag gick på gymnasiet och jag tror inte mitt hår har återhämtat sig ännu! Minns än hur otroligt mycket hår som lossnade när jag skulle ta lös det och sätta om det! Det nöter så oerhört mycket på håret, så det är ingen bra kombination med att man försöker spara ut sitt hår. Bra att veta innan man tar beslutet att förlänga det:)



2011-04-15 @ 23:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story