Bloggtorka

      2011-04-26 / 10:21:25 Publicerat i kategorin Allmänt  
Det har varit lite torka här på bloggen över påsk, men nu är jag tillbaka.

Påsken har varit underbar, den tillbringades i Forsmark med strålande sol, lite moped- och skoterkörning, tvättning av bilen, badtunna, bastu, öl, lite solbränna och mycket mys med familjen. Det kunde alltså inte ha blivit bättre.

Dock så var det på håret att vi skulle farit ut med skotern i lördags eftersom vi inte kunde ta samma väg hem. 32 grader i solväggen hade vattnat upp hela skoterspåret. Men då fick vi ju lite äventyr och de gillar vi ;)

Nu är jag tillbaka i Umeå, har lite dåligt samvete att jag inte hälsade på morfar :/ <3 Men jag ska hem över Valborg igen och då ska jag vara hos han =)

Det finns tusentals grejjer som jag måste fixa här i Umeå i veckan. jag vet inte riktigt vars jag ska börja. Först på listan är att ringa mamma då jag tryckte bort hennes samtal när jag låg i sängen och sussade (det får man göra när man är trött och det första man vaknar med är huvudvärk).

Näää, NU ska jag ta mig i kragen och gå lös som en virvelvind så jag hinner med allt.
Bilder från helgen kommer senare när jag funderat på hur jag får dom från mobilen till datorn, måste jag göra ngn inställning för att använda usbkabeln dom följde med?

jag skulle ju sluta skriva nu.
CHIAO!

Anki <3 Björn


Kommentarer
Postat av: Marina

plugga bara in den i datorn å se vad som händer! :)

2011-04-27 @ 09:47:31
URL: http://marinalundsten.blogg.se/
Postat av: Anonym

AAAAAAAAAAAAAAAaa skönt, nu har jag hur bra bild o text som helst;D

Kram

2011-04-27 @ 12:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story