Angelica Larsson - En "Kvinnlig Zlatan", en spelare med hur mycket kapacitet som helst

      2011-04-03 / 22:36:50 Publicerat i kategorin Allmänt  
I fredags blev jag nominerad och utvald till "Månadens förebild" på Kundtjänstkontoret i Härnösand för Com Hem. Det går inte att beskriva hur uppskattad jag kände mig, och lite rörd faktiskt. Det blev som verkligt att jag skulle lämna ett sånt bra jobb, men man kan ju lugnt säga att det blev ett lyckligt slut, nu är det till att börja på nästa kapitel i livets äventyr.




På torsdagskvällen/natten kunde jag verkligen inte somna, klockan var 03,25 sist jag tittade.. Så trött och sliten, orkade varken fixa hår eller smink så gick jag till jobbet på fredagen. Glatt överraskad när Kundservicecheferna kom med blommor, choklad och diplom. Jag uppskattar det otroligt mycket, tack för nomineringen!!

Med det uppvaktandet blev jag lite piggare och fortsatte arbetsdagen! :) :) :) :)

Godnatt mina vänner, och kom ihåg VÅGA VILJA - då kommer man långt!

Kommentarer
Postat av: Marina

Så roligt för dig!! Vilken snygg bild på dig!! :)



haha, jag drömde om dig inatt. Du var jätte besviken på Robert F för att han inte ville att du skulle vara kompis med mig. hahah!!

2011-04-04 @ 11:15:23
URL: http://marinalundsten.blogg,.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story