Semester - Älgjakt - Hemavan

      2010-09-10 / 17:28:42 Publicerat i kategorin Allmänt  
Kom till Hemavan i måndagskväll och jag har haft det underbart!

Först och främst så har vi haft kanonväder i älgskogen! Dock har jag inte fått se en enda älg.. Inte levande i alla fall :P haha! Men de gör ingenting när man har sån natur att titta på och njuta av!

Det har då smullit tre gånger på våra pass. Och då undrar ni säkert: "Har dom skjutit i luften utan att ha sett en enda älg?". Näeni, pappas rygg har smällt några gånger, uuusch då :/

Idag har jag haft en heldag hos morfar på Ranchen <3 Han är världens sötaste! :) Det tycker Tina också, och hon älskar att sitta och titta ut över Tängvattnet!

Nu väntar jag, mamma, pappa och Tina på Dessan och Kitty som är på väg hem från Mo.
Det blir Tacos till middag, mums! Får se hur det blir i morgon om det blir en jaktdag till eller ej. Det får pappas rygg bestämma.

Som sagt, det är riktigt skönt att vara hemma! Tiden går så fort bara..
Här nedan bjuder jag på lite bilder från livet hemma.


Svartvattne


Svartvattne




Stålfjäll


Stålfjäll


Stålfjäll


Tängvattnet


Tina hos morfar på Ranchen i Tängis


Morfar blir glad av att få bli friserad :)


Pappa :)



Kommentarer
Postat av: dessi

vad ung morfar såg ut när du klippte han ;)

2010-09-10 @ 20:50:58
Postat av: Marina L

Haha, thank you, thank you!!! Kexchokladen såg riktigt good ut!

2010-09-11 @ 15:25:38
URL: http://marinalundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story