Helg

      2010-09-18 / 11:50:46 Publicerat i kategorin Allmänt  

Igår var det en riktigt händelserik dag på jobbet. Och en händelserik kväll.

Hade medlyssning på dagen av chef och säljcoach, vilket gav otroligt mycket insikt och engagemang! Är så bra att få feedback, och jag känner en otroligt NY och stark energi inför arbetet. Och vad passar inte bättre då än att jobba helg en stund som denna? :)

Medverkade även i en film / intervju / rundvisning från Studentconsulting så dagen var fullspäckad med filmning och fotografier. Det var riktigt kul! Väntar på resultatet med spänning så jag ser om jag ska vara stolt eller om jag behöver skämmas!

Efter jobbet (HÖR OCH HÄPNA) tog jag mig ut på en löptur, sedan blev det middag med älsklingen på Thairestaurang, vi lyxade till det rejält. Det var vi väl värda! ♥

Idol Slutaudition väntade på oss, därefter tog vi oss en cykeltur till söta E för att hälsa på. Och hon blev glad över ett besök, det bjöds på kaffe och god kaka, tack för det.

Efter arbetspasset idag blir det en efterlängtad tur till Häggdånger (heter det så?) med mysiga tjejer! Det kommer bli en kanonkväll. M ska bjuda på mat och dryck, snäll hon är! ♥ Nu är min paus över, så det blir att återgå till jobbet.

KRAM till Stenselemaffian, Rossi, Familjen Bergqvist, mamma, pappa, Tina, Dessan, Kitty och Morfar ♥


Kommentarer
Postat av: Marina L

Hahah, jaaa.. jag vet. Men det ser lika långt ut nu som det gjorde då! ;) hehe.



2010-09-19 @ 17:53:01
URL: http://marinalundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story