Digital Musikproduktion!

      2010-09-22 / 12:40:24 Publicerat i kategorin Allmänt  
ÅÅÅÅÅÅÅÅ alltså ibland saknar jag den utbildningen så himla mycket (ibland inte).

I förrgår när jag skulle cykla hem från jobbet såg jag en kille som gick framför. Det såg precis ut som Martin bakifrån!! När han vände på huvudet tyckte jag mig påminnas om Jonas!!, men han hade en jacka som såg ut som den Marina brukar ha! Och Björns klasskompis är jättelik Mr. Midi! Jag har bara en sak att säga! Jag saknar er alla och tack för tiden vi hade på Folkhögskolan. Det var både bra och dåliga tider, men vi stöttade varandra!

Det jag för det mesta saknar är uppträdandena vi hade, samarbetet och de nervösa känslorna som bara släppte när man ställde sig på scenen! Bjuder på ett klipp där jag sjunger In This Life To Live i Stensele Kyrka.

Jag vill be alla om en tjänst, att de som läser och lyssnar på klippet är jättegulliga att lämna kommentarer och TIPS på min sång! Det skulle jag uppskatta oerhört! Please Do It!

Nu ska jag sätta mig ner vid Pro Tools och jobba på en av mina nya låtar.

See ya!





Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är jätteduktig! Jättemysig röst till en helmysig personlighet! Kram

2010-09-22 @ 15:01:30
URL: http://sofielu.wordpress.com/
Postat av: Krille

fint du sjunger! :) du är duktig, stort + från mig! kram

2010-09-22 @ 20:30:11
Postat av: Marina Lundsten

En varm känsla kommer över mig när jag läser detta inlägg. Ibland saknar jag också den tiden. Samarbetet, dem sena kvällarna.. filmkvällarna..



En nervös känsla kommer över mig när jag hör pianot sätta igång på klippet. "Marina, spela inte fel nu!" Det är det jag tänker när jag lyssnar. Men samtidigt så kommer det en väldigt positiv känsla över mig.. En känsla av hur långt vi ha tagit oss, hur mycket vi har utvecklats..



Det är nästan så att det kommer en tår eller två. Om jag hade vetat det jag vet nu, hade jag gjort BETYDLIGT bättre ifrån mig. Pushat mig ännu mer! Men det är som det är och man ska inte stanna kvar i det som har varit. Man ska försöka lära sig utav det istället.



Nu väntas nya möjligheter, och nya hinder att klara sig över! Det kommer bli spännande!



2010-09-22 @ 21:56:45
URL: http://marinalundsten.blogg.se/
Postat av: Lillsajmon

men ååååååh!!!! saknar dig också Anki! saknar vår gemenskap vi hade i klassen! Det var helt underbart!!!

Och jag MÅSTE verkligen skaffa Pro Tools :P saknar det nå hemskt ibland ;)

Kraam på dig sötaste Anki!

2010-09-22 @ 23:33:23
URL: http://lillsajmon.blogg.se/
Postat av: Anki

Tack så mycket alla ni som tagit er tid att lyssna :)

2010-09-23 @ 11:59:56
Postat av: Elina

hihi sötis, läser din också :)

2010-09-24 @ 22:36:24
URL: http://eelajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story