Bilder, match och Myspace-update

      2010-10-22 / 19:53:49 Publicerat i kategorin Allmänt  
Bättre sent än aldrig men här kommer i alla fall lite bilder från resan, de allra flesta finns på facebook.





Sen så är det ju game-day i morgon! Det gillas!
Ska till Fränsta och spela match, och nu ni mina vänner har jag en bra känsla!

Är taggad som bara den och jag ska göra allt för att kämpa ännu mera, ännu hårdare än det jag vet att jag kan! Förhoppningsvis får man göra några poäng, men det är hela lagets insats som räknas. Nu ska vi se till att jobba tillsammans och komma hem med en vinst i bagaget! Kanon!

För övrigt så har dom ÄNTLIGEN fixat redigeringen på myspace, så ni får jättegärna besöka min myspace-sida för att ta en titt! Malin har ju varit så finurlig så att ni hittar mina länkar rakt ovan inlägget. Enjoy my friends!

Nu börjar idol och jag ska drömma mig in i musikens värld!


Kommentarer
Postat av: Marina lundsten

Nämen! Va långt hår du ha fått!! :) eller är det jag som inte har träffat dig på lääääääänge! ;)

2010-10-23 @ 09:55:54
URL: http://marinalundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story