Östersundshelgen

      2010-10-13 / 18:19:02 Publicerat i kategorin Allmänt  
Jag vet... Jag är riktigt sen med uppdatering.

Matcherna i helgen var bland det roligaste jag har gjort på LÄNGE!
Sen så var det pricket över i:et att få åka bort med laget, äta god mat på Oh'Learys
och lära känna alla mycket mer.

Jag stod för ett poäng på två matcher, inte mycket att hurra för, men fick fint beröm av tränare och lagkamrater samt mitt namn i tidningen om en bra innebandyspelare :-) Så jag är riktigt nöjd med helgen som varit.

Nu sitter jag på min 15min rast och ska skrapa ihop ett snabbt inlägg, men det kommer ett bättre alldeles strax, jag lovar er!

Min morfars operation gick bara bra, nu väntar jag bara på att allt ska bli stabilt så att han får åka hem.
Ni som känner honom vet att morfar är världens go'aste människa. Man kan inte ha en bättre morfar! Jag älskar honom över allt annat i hela världen! ♥




Back to work.

Ps. DU är STARK!


Kommentarer
Postat av: Dessan

Gud, vilken fin design du har på bloggen. Jag skulle också vilja göra om min lite gran. Kanske du kan hjälpa mig med det =) Fina bilder också, när jag ser min balklänning blir jag nästan glad att jag inte har sålt den. Ska se om jag kan bara ha överdelen i helgen, kanske man kan ha den till någon fin kjol eller något :)))

2010-10-14 @ 22:12:33
URL: http://deessant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story