Ledig

      2010-10-14 / 20:24:48 Publicerat i kategorin Allmänt  
Yes, har varit ledig idag och även i morgon och på lördag är det ledighet som gäller. Innan arbetspasset på söndagen börjar så har jag då varit iväg på en båttur med Björns klass. Vi ska åka färja och ha minisemester, det gillas!

För övrigt är jag ganska tom på ord, skulle in och skriva ett blogginlägg och bloggen ser FANTASTISK ut ♥ Allt passar mig som handen i handsken, för att inte tala om loggan! You rock!

Jag önskar innebandytjejerna ett stort lycka till på matchen i morgon, visa vars skåpet ska stå - eller, i detta fallet, vars bollen ska sitta!

All of these storys of where I've been, and now i've got to where I am. But these storys don't mean anything, when you got noone to tell them to, it's true. I was made for you! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad fin bloggen blivit!!



sv: Det var inte så länge sen jag skrev den så de är lugnt ;) Tack själv för kommentaren! Kram

2010-10-14 @ 21:54:21
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Marina Lundsten

Ååååå vilken snygg blogg, tjejen!!! Riktigt fin! I love it!!

2010-10-15 @ 23:06:25
URL: http://marinalundsten.blogg.se/
Postat av: Elina

Snygg design! :) Skönt med ledigt! När kommer ni uppöver nästa gång? :D

2010-10-16 @ 00:00:59
URL: http://eelajna.blogg.se/
Postat av: Vicky

Åhh vad fint du har gjort här=) Saknar dig så mycket!Dags för telesamtal känner jag.Ringer dig till veckan. Vi måste ju uppdateras=)love you ankan.Hälsa björnen från bergströmmarna

2010-10-16 @ 11:34:43
Postat av: Malin C

Så roligt att du gillar designen nudå :) Jag har ändrat plats på loggan iaf :) Jag hoppas vi hinner ses till veckan, pussarochkramar <3

2010-10-16 @ 21:18:14
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story