Kärleksfullt inlägg

      2010-10-28 / 17:02:57 Publicerat i kategorin Allmänt  

Förkylningen har brutit ut ordentligt nu.. Men jag ska inte låta den ta över. Jag ska kämpa, stå emot, vägra låta den vara länge. Har ju nämligen matcher i helgen, en på lördag och en på söndag – och dom vill jag verkligen inte missa.


Igår efter jobbet var jag helt slut. Slängde mig i soffan och bara såg tv hela kvällen, en bra medicin är att ligga två stycken och trängas på våran lilla soffa. Kom på mig själv att bara ligga och le. Inte för ett jätteroligt tv-program.. Utan över mitt liv. Trots förkylningen och ett bankande huvud kände jag ett enormt lyckorus. Här har jag världens bästa kille som jag är kär i , som jag får hålla om på kvällarna. Jag får vakna upp på mornarna bredvid honom, jag får skratta och gråta tillsammans med honom. Han är mitt allt och han finns alltid där för mig. Jag kommer alltid att finnas där för honom. Vi kommer alltid att finnas där för varandra. Vi ska hålla ihop hela livet. Jag älskar dig!


Lyssnar just nu på ”Imagine” som jag och Viktoria har spelat in. Stello på gitarren! Det var tider det! Folkhögskolan i Storuman hade sina ljusa och mörka stunder. Mestadels glädjs man åt minnena. Timmarna i studion, rasterna i cafeét, diskussionerna, låtskrivandet, samarbetet, stå framför micken, komma på och spela in nya låtar, komma varandra närmre, peppa varandra inför spelningar.. Saknar den tiden. Men tiden är inte över, vi har varandra kvar fortfarande. Vi kan fortfarande skriva låtar tillsammans, vi kan fortfarande umgås och skratta när vi väl träffas. Även om det dröjer mellan gångerna så har vi något gemensamt att blicka tillbaka till.


Viktoria och henns älskade familj är många mil från mig nu, längtar tills vi träffas igen!! Den kvinnan är min sweetiepie!! Hon ställer alltid upp!  Jag och Viktoria kommer vara som två pusselbitar – vi kommer alltid att passa ihop. Du är en bra vän sweetie, jag saknar dig så!


Jaa, rasten är snart slut och jag ska återgå till jobbet. I morgon är det en ny arbetsdag, med nya möjligheter. Ska tagga till matcherna i helgen, är oerhört  förväntansfull! Jag ska ge allt jag har och lite till!!! Det kommer bli bra det här!


Kommentarer
Postat av: Elina

Men va du är sjuk hela tin :( ... Datorn mår bra tydligen, men inte routern. Och jaaa vi borde ju ses snart! :D haha... Läste igenom mina kommentarer nu ;) Krya på dig vännen! :)

2010-10-29 @ 07:29:33
URL: http://eelajna.blogg.se/
Postat av: Vicky

Jag älskar dig! Saknar dig!!!!kram

2010-11-03 @ 11:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story