IBC Hernösand VS Sundsvall IBF Ungdom

      2010-10-02 / 20:31:41 Publicerat i kategorin Allmänt  
Eller som mamma och pappa skulle sagt ... Hörnesand. Dom är gulliga dom ♥

Jag tänker faktiskt ge mina läsare en förklaring till vad jag menade med föregående inlägg. Men än så länge får det vara ett mysterium då jag nu bara tänker fokusera på innebandymatchen i morgon och tala om hur kul det ska bli.

Första riktiga innebandymatchen blir det för min del. Mitt mål med morgondagen är att göra ett bra jobb och aldrig ge upp. Jag vet att jag har bra lagkamrater som hjälper mig, så nu ska vi visa Sundsvall vars bollen ska sitta!
I krysset såklart! För det är ju alltid ledigt har vi hört talas om. Eller hur?

Har varit tung, slö och vimsig hela veckan! En helt obeskrivlig känsla, så ikväll ska jag ta det lugnare än lugnast, pyssla om mig själv och dricka en massa vatten. För i morgon ska jag ge järnet! Jag är så himla taggad och det kommer bli såååå kul!!!

De som befinner sig i Härnösand får ju gärna ta sig en tur förbi å titta på matchen, kanske är det några arbetskamrater som läser min blogg ? :-) Öbacka SportCenter kl 16.oo.

Innan jag avrundar detta hysteriskt spännande inlägg måste jag få skriva ner en liten konversation jag var med om igår efter en titt i en annons/reklambroshyr:

- HUR kan man ha en kastreringskampanj??, då måste det ju vara värsta erbjudandet.
- Ja, som att man tar med sig två katter, men behöver bara betala för en kastering.
- Om den andra är en honkatt då? Då är det ju ingen bra kastreringskampanj ju.
- Näe, men det blir ju ändå gratis för den andra katten, haha.
- Eller, ta tre betala för två. Att dom tar två kulor på en katt, medan andra katten bara blir av med en kula.
HAHAHAHAHAHA!

(jag vet!, min humor är inte den bästa!)



Kommentarer
Postat av: Marina

Hahahahaha!!!! Vilken konversation! Jag tror jag döör! hahah!



Ha så kul imorgon! Jag håller alla tummar och tår! (lår?) Och spela skiten ur dem!

2010-10-02 @ 20:41:57
URL: http://marinalundsten.blogg.se/
Postat av: Annika

Hahahaha jag hade så kul när vi snackade om det xD

Vi kommer idag och tittar <3

2010-10-03 @ 13:01:24
URL: http://ankanandersson.blogg.se/
Postat av: Sofie

En liten kommentar från en blivande veterinär :)



Det heter faktiskt kastration på honkatter också eftersom man tar bort både äggstockar och livmoder vid ingreppet. Sterilisering innebär att man hindrar äggen att ta sig genom äggledaren, detta gör man på kvinnor.. Nu lärde du dig något nytt! ;)

2010-10-12 @ 17:04:10
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story