En bra måndag

      2010-10-25 / 14:39:14 Publicerat i kategorin Allmänt  
Ojojoj vad rolig match vi spelade i helgen! Dock blev det oavgjort och vi förlorade under sudden, men vi kom inte hem tomhänta, utan ett poäng iaf fick vi med oss.

Sen så är jag riktigt nöjd med min egen insats, tycker jag skapade lägen, spelade hem, hade koll på spelet! Det kändes bra! Men riktigt hemma känns de inte som än. Tar flera träningar och matcher till innan jag blir säker på position och plan. Men de tar sig :)

I helgen hade vi besök av Frommen, riktigt trevligt. Han och Björnen hade saknat varandra och de satt tillsammans i den lilla soffan. Bra för mig som fick bre' ut mig på den stora helt själv ;) haha!

Ikväll är det städning och träning som gäller. Är redan grymt taggad inför helgen om jag får spela båda matcherna, de ska bli så skojj! Av någon konstig anledningen känns städningen också rätt bra!

Och som pricket över i:et fick jag ett sms av mamma där jag läste att morfar får komma hem idag ♥ Hoppas han mår bra!

Mitt senaste inköp I-pod touch är numera min ögonsten. Ska välja ut det bästa av de bästa i musikvärlden samt lägga in lite filmer. Då är jag mer än redo att åka buss hem till Hemavan nästa vecka. - och mer än redo för nästa resa till bortamatch, då jag och Alexandra kan sitta och tagga till ordentligt!

Och jag längtar efter snööööööööööööööööööööööööööön!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag blir mer och mer säker på att vi får spela en massa matcher! Faktiskt :D



PUSS! <3

2010-10-25 @ 15:05:00
URL: http://sveaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story