Cinderella - Viking Line

      2010-10-17 / 11:35:43 Publicerat i kategorin Allmänt  

I fredags bar det iväg med buss till Stockholm och därefter påstigning på Cinderella.




En väldigt fin färja, mysig hytt, trevligt sällskap, bra mat och dryck under buffè, roliga pubar och discogolv, lite bus och mycket skratt samt storshopping i tax free.
Även lite olyckshändelser som jag med tur lyckades undvika; osynliga glasdörrar, tejpade fingrar och ett blått öga.

Summa summarum så var det en otroligt trevlig resa, och det är definitivt något man måste göra om. Jag rekommenderar detta till alla som är sugen på en liten minisemester, lätt värt! ♥

Det var härligt att få åka iväg med älsklingen, när jag tänker efter var det riktigt längesen som vi var på en liten resa tillsammans. Så det var väl behövligt och på tiden ♥ 

Nu sitter jag på min förmiddagsrast och försöker skrapa ihop ett bra inlägg om denna härliga helg. Jag kommer lägga upp bilder senare ikväll eller i morgon, det blev en hel del bilder måste jag nästan få säga.

Sen så måste jag tillägga att jag är riktigt nöjd med bloggen, jag kan inte vara mer nöjd. All heder och tack till M!

Hoppas det gick bra för innebandytjejerna och att ni hade det trevligt på lagfesten igår.

 

PS: Glömde tillägga att vi stötte på Dynamit-Harry på resan! Coolt va ?! ;-) Kände knappt igen honom, det har ju gått några år sen JönssonLigan!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Gina

Det lät grymt skönt! :)

2010-10-18 @ 22:39:36
URL: http://giinaa.blogg.se/
Postat av: ?

minns inte att du tog de kortet på båten =)

2010-10-19 @ 11:41:55
Postat av: Anki

haha, jag är snabb vettu ;) Simmade ut en bit, tog ett kort, sen simmade jag in till båten igen ;) skämt å sido, vem nu frågetecken är så kommer mina bilder senare, denna är stulen. Men det kanske du visste redan ;)

2010-10-19 @ 11:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story