Win Win Situation!

      2010-11-15 / 14:17:51 Publicerat i kategorin Allmänt  

Matchen i fredags var spännande, vi var sååå nära att vinna. Det är så surt att förlora när det bara var ett mål i från! Men vi taggade om och i går vann vi med 9-2. Jag börjar förstå mig på spelsystemet mer och mer, men ibland kan jag inte låta bli att bli lite besviken på mig själv... Men ÖVNING GER FÄRDIGHET. Bidrog med bra passar, en assist och flera målchanser. Nu ska jag bara få bollarna att sitta i mål och inte i handen på målvakten. Haha!

Jag missar träningen ikväll :/ Men kan vara ganska bra med tanke på att jag måste vila mitt knä. Förstår inte vad som är fel, nu är det precis som att "senan" i knävecket har krympt.. Det känns konstigt, och det gjorde förbannat ont i sista perioden igår. Men men...

Ska i alla fall ge järnet på träningen på tisdag för att få vara med och ge järnet på matchen i helgen. Har verkligen fått mersmak och nu vill jag göra bättre och bättre ifrån mig för varje gång som går. Dock får jag vara försiktig så jag inte sätter alltför stora krav på mig själv. Får sätta upp delmål så att jag kan sträva efter dem en i taget. Det kommer nog gå bra.

Idag jobbar man kvällspasset, av någon konstig anledning känner jag mig väldigt stressad. Men jag förstår inte riktigt varför. Har en nervös känsla, hoppas den går över under dagen!

På fredag är det dags att hämta hem min biiiiiil. Funderar på att åka på tosdagskväll och köra hem den på fredagförmiddag. Då slipper jag köra när det är mörkt... Men måste höra med tränaren först hur det blir till helgen om jag missar torsdagsträningen. Det löser sig nog!

Känner på mig att detta har blivit ett riktigt svammel-inlägg. Det är mycket som snurrar i huvudet samtidigt som det är ingenting. Hmm, det är svårt att förklara. Men jag är ju inte känd för att kunna formulera mina tankar heller. För de som känner mig :P

Det blir att skriva en ny To-Do list i veckan för att få lite struktur.

Nu har jag nog inge mer att skriva. Eller så är det för att rasten börjar ta slut. Så jag måste verkligen avrunda. Ha det så bra gott folk.

Peace and Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story