Vuxenpoäng!!

      2010-11-21 / 20:18:35 Publicerat i kategorin Allmänt  
Har nyss haft telefon"möte" - rådgivning med Swedbank. Diskuterat fonder, aktier, pensionssparande, försäkringar, risker, avkastning, utgifter / inkomster och allt nyttigt. Det känns bra! Riktigt bra! Jag gillar Swedbank! Speciellt telefonisten jag pratade med! Suverän tjej!

Nu ska man bara ta sig en funderare till vilka val, om jag ska göra valen nu eller senare, tills vi har nästa samtal om någon vecka. Vuxenpoäng till mig! Katsching!!

För övrigt så var jag drabbad av ELEFANTSJUKAN idag på matchen! (kändes som jag vägde flera ton, var så himla tung i kroppen!)

Jag var såååååå taggad inför matchen! Men ändå hade jag ingen reaktion över huvudtaget och noll energi. Jag såg vars motståndaren skulle passa, men mina ben orkade inte bära mig. Ingen kraft i varken armar eller ben, förstår inte riktigt! Jag är ju inte ens förkyld! Får hoppas att det är en mycket Tillfällig formsvacka!!

Men efter matchen var jag inte bara besviken... Är väldigt nöjd ändå, för lagets skull! Vi mötte serieledarna och vi stod verkligen emot! Dom fick en suprise som hette duga, dom trodde dom skulle ta oss SÅ lätt... Men mina vänner. Dom fick kämpa för segern! Det är ett som är säkert!

Jaaa, då var det nog dags att slänga sig i tv-soffan framför Parlamentet. Blandannat! Sen så får jag se till att ladda upp inför en ny arbetsvecka. Jag ställs inför prov i veckan då jag börjar 7.45 varje dag förutom en. Wish me luck!

Ps: Adventsljusstakarna är i mina fönster nu! And I'm happy about it!




Kommentarer
Postat av: Annika

Oh kan du inte berätta det för mig som du pratade med banken om. Har haft lite funderingar själv om sånt :)

2010-11-22 @ 12:47:10
URL: http://ankanandersson.blogg.se/
Postat av: m

hej gumman :) håller till på annan adress nufötin. kram!

2010-11-22 @ 13:14:45
URL: http://goleft.webblogg.se/
Postat av: Gina

Haha ja jag vet! Jag längtar sjukt mycket till nästa helg, ska bli superskoj! :)

2010-11-25 @ 14:27:00
URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story