Mixed feelings

      2010-11-04 / 22:18:54 Publicerat i kategorin Allmänt  
Idag har man varit och sagt adjö och vila i frid till Farbror Kalle <3 Fin fikacermoni i Kalles hus också!
Det är nu man får en ännu djupare förståelse för vad stark kärlek innebär! Man ska ta vara på dem man har, och visa kärlek till dem så länge man kan.

Nu sitter jag i paradiset Forsmark, har inte varit här sen i midsommar! Pappsen och Mammsen har varit jätteduktiga och hunnit jättemycket med renoveringarna. Det är så mysigt här!

Jag har skruvat ihop en IKEA-hylla och pappa har tokletat efter ett element.. (som nu har återfunnits!) Mamma har tänt ljus och gjort det mysigt, Tina smakade en lakritsgodis som för övrigt ligger kvar på golvet.. Jag kollar på Blocket efter en bil samtidigt som pappa försöker lära mig flyga helikoptern, pappa landade nyss på bordet (applåder, publiken blir vild) - det var inte långt från min turkiskpeppar-shot! Dagen kunde inte sluta bättre, började i tårar men slutar med skratt!

Morfar börjar återhämta sig efter operationen, men oj oj oj vad han har blivit smal! :s Känns hårt att se att någon man älskar så mycket må dåligt. Han har ju haft bättre dagar än idag, men jag hoppas verkligen han kryar på sig snart. Jag älskar honom så mycket, han är världens bästa morfar!!!!

Celine Dion går på stereon, nu ska jag avsluta internetsittandet för att fortsätta med helikopterflygandet.

Ha det så gott mina vänner. Kom ihåg att vara varsam med de nära och kära som ni har! Säg till dem hur mycket nu älskar dom <3

Over and Out people.

Kommentarer
Postat av: Marina lundsten

Här är jag! ;)



Det måste ha varit skönt att ha fått varit i Forsmark i helgen! :)

2010-11-07 @ 22:30:58
URL: http://marinalundsten.blogg.se/
Postat av: Annika

Klicka på bilden så får du se :)

2010-11-08 @ 17:12:10
URL: http://ankanandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story