Match ikväll!

      2010-11-12 / 10:53:46 Publicerat i kategorin Allmänt  
Jajjamensan, så sant som det är sagt! Match ikväll 20.15 på Öbacka!
Taggad är jag!, väldigt mycket! Om kroppen är taggad får vi se.. Jag hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas att det kommer gå bra för mig! Förra 2 matcherna var jag jätteförkyld, så det blir som en liten comeback för mig nu! Ska smörja in knäna som tusan och bara köra på!



Sen så är det matchdags på söndag igen det kommer bli en riktigt kul helg! Kanon!
 
Bilköpet närmar sig ett beslut! :) Saaaaaaaab får det nog bli! Måste planera in en liten bussresa till Brunflo för att hämta den, men det blir de värt!

Då kan man ge sig ut på en liten bilragg i samhället, watch out!






Kommentarer
Postat av: Ina

Sväng förbi i Östersund när du är i Brunflo?

2010-11-12 @ 14:40:26
URL: http://snowstars.blogg.se/
Postat av: Marina LUndsten

Och umeå!!! ;)

2010-11-13 @ 08:06:44
URL: http://marinalundsten.blogg.se/
Postat av: Ina

Går det att passa in så vore det ju kul att ses en stund :) Egentligen så bor jag bara här, för jag läser på distans, haha. Men både jag och Fredrik ville bo här och trivs jättebra :)

2010-11-14 @ 19:04:13
URL: http://snowstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story