Jag ÄLSKAR vintern!

      2010-11-09 / 16:26:42 Publicerat i kategorin Allmänt  
Nu har det börjat bli mörkt tidigt om dagarna ute. Jag längtar bara efter lite snö så det blir liiiite ljusare ute. Det var en halvmeter snö hemma när jag åkte efter helgen. Åsså kommer man till Härnösand.. Grått och trist!

Men så farligt är det inte. Nu med "höstmörkret" får man ju tända massa värmeljus och mysa till det ordentligt. Men det rycker i julstädartarmen då jag vill storstäda hela lägenheten, dammtorka och ta fram juldukar och tomtar.. Men jag får hålla mig liite till.

Gårdagens träning var annorlunda, men riktigt kul! Nacken har en otrolig träningsvärk och jag kan ju säga att vi provade alla möjliga ställningar på planen! (nu vill jag inte veta vad ni får för bild i huvudet).

Just nu är det lunchrast på jobbet, slutar 20.15 och träningen börjar 20.00. Hur ska jag få det att gå ihop? Anyway, jag får helt enkelt bli lite sen bara och sen när jag slutar blir det raka vägen upp till innebandyn!

En tjejhelg håller på att planeras med Limpan, Cool Rider och Hunny Bunny - åååå vad kul det ska bli!!! Jag kommer höra av mig till er inom snar framtid då jag kollat närmre vilken helg som skulle passa! Blev så glad när jag fick sms om att det var några som ville komma till mig! :)

För övrigt måste jag tillägga att det är mycket som snurrar i huvudet.. Får inte ens ihop det på en "att-göra-lista". Bästa sättet då är att bara strunta i allt och slänga sig i soffan framför en film. Är det så man löser allt? Jag provade igår, men har inte märkt någon förändring än.. Men det kanske kommer. Snart.


Kommentarer
Postat av: annika

Tack så jätte mycket :) kommer nog på torsdag, hoppas jag!

2010-11-09 @ 17:01:27
URL: http://ankanandersson.blogg.se/
Postat av: dessan

Julstädar-tarmen???? ;P

2010-11-09 @ 22:22:38
Postat av: Fredrica

Tittar in på din blogg och tänkte att jag ska lämna ett spår av det ;) Jag har också julkänslor! Vill bara sjunga och lyssna på julmusik och baka lussebullar och pepparkakor. Saknar dej! Om du råkar vara i Umeå nästa helg så hör av dej! Stor kram!

2010-11-10 @ 08:27:35
URL: http://fredricadl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story