I'm comin' home!

      2010-11-01 / 16:58:44 Publicerat i kategorin Allmänt  

Helgen är avklarad. Punkt.

Halva arbetsdagen är nu gjord och sen har jag bara morgondagens arbete kvar.
För på onsdag sitter jag på en buss på väg hem, åker kl 9.00 och är framme 19.. TUR att jag har köpt en Ipod, hoppas på att kunna ladda in någon film innan jag åker. Någon som har att man kan föra över filmer som vill hjälpa till?

Resterande dagar i veckan blir det klippning av morfar, det blir mys med familjen och Tina, och det blir begravning. Det blir ett absolut måste att ta en promenad i snön, det blir kramar, och kanske en tripp till stugan. Så Härnösand får hålla sig till söndag, det är då jag kommer tillbaka.

Har mycket att hinna bocka av på min To Do - List innan jag åker. Har mycket som står på listan att fixa också, men än så länge är det ingen panik. Dock så vill jag gärna göra det så fort som möjligt. Men men, en dag i taget.

Jag vet att jag kan så mycket bättre än vad jag gör ibland. Det finns gånger kroppen säger ifrån och sätter gränser, dom gångerna får man låta det vara som det är. Men i övrigt så vill jag tro på mig själv så pass mycket att säga jag kan!, jag vill!, jag ska!

Nu är snart min "lunchrast" slut, dags att återgå till arbetet.

PS: Jag LÄNGTAR tills jag får julstäda och göra det mysigt!! Eftersom jag inte kan bärga mig till julmyset så har jag redan börjat slå in lite julklappar.. Tihi! Ska tända massa värmeljus ikväll och lyssna på riktiga godingar till låtar. Det är ett riktigt bra avslut på en dag! NJUT!

 

BIG LOVE!


Kommentarer
Postat av: annika

jag vet snäckan :) du är den ända haha!

2010-11-04 @ 18:04:38
URL: http://ankanandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story