Spralliga godingar

      2010-05-13 / 14:39:53 Publicerat i kategorin Allmänt  
♪♫♪

Som jag nämnde i tidigare inlägget så är dom här
godinglåtarna väldigt värdefulla!

Under någon viss bearbetning eller liknande
kan dessa hjälpa en oerhört.

När man på något sätt kommit förbi,
låt oss kalla det bearbetningen,
så är det dags att gå vidare och komma på lite andra
och gladare tankar.

Så därför har jag också sådana här sprall-låtar.
Som man blir glad av, peppad, och taggad!
Låten behöver inte vara särskilt bra..

Man kan egentligen ogilla den eller artisten.
Men på något sätt, och man vet aldrig varför,
så blir man ändå glad av låten och tycker om den
på ett omedvetet sätt.

Personligen gillar jag inte Miley Cyrus låtar,
men det är något speciellt med en av hennes covers.
Som är EN av mina sprall-låtar. Inget illa mot Miley
på så sätt, men jag gillar annan slags musik mycket mer.

Precis som godingarna är dom här pepplåtarna
något man också ska hålla hårt i.

Musiken hjälper oss genom mycket,
och som alla vet kan en människa ha en mängd med
olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter
eller händelser i livet.

Så därför behöver vi låtar
som vi kan knippa ihop med våra olika sidor
och känslor.

Tänker avsluta inlägget med att lägga upp ett klipp
på min låt som hjälper mig att piggna till och
bli sprallig.

Miley Cyrus - Girls Just Wanna Have Fun

♪♫♪






Kommentarer
Postat av: Marina

Vilket energiknippe man blir!! Jag dansar loss här borta!!



Jag är heller inget stort fan av Miley, men vissa låtar gillar jag, som The Climb. Det är en riktigt bra text på den och melodin gillar jag!



Bra inlägg! <3

2010-05-13 @ 15:15:57
URL: http://marinalundsten.blogg.se/
Postat av: Erica

Förstår precis hur du menar med låtarna. :)

2010-05-14 @ 21:23:38
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Mr Midi

Mr Midi var här..

2010-05-18 @ 08:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story