Måndag

      2010-05-10 / 08:15:22 Publicerat i kategorin Allmänt  

Den gråa vardagen som den även brukar kallas? Eller ? :o

Just idag känns det som en bra dag. Men jag kan inte riktigt sätta fingret på varför . Det känns bra bara. Men spela roll vad det beror på egentligen. Det är viktigare att ta reda på anledningarna till varför man mår dåligt i stället. Så det var ju en annan femma. Dom funderationerna får man ta då.
Idag ska jag bara njuta av en bra dag!

För er som känner mig väl så vet ni ju att jag är rätt duktig på att svammla, men jag ska försöka hålla mig till vettiga saker här. Så bortse från det ovan nämnda :P

Ny start på ny vecka. Ny dag, nya tag. Carpe Diem!!!
Jag var på begravning i april. Där var det en människa som höll ett tal som jag nu ska försöka återberätta:


"Det är kul att se så många man inte sett på så länge.
Men det är tråkigt om man tänker på vilket sätt vi träffas på.
Vi borde inte träffa släkt och andra vänner bara på begravningar mm.
Vi vet vad våra bilar och hus kostar, vilken årsmodell vi har på fordonen och allt som hör därtill. Men vi vet inte vars all släkt håller hus, hur dom mår, vad dom gör (?)
Vi måste lära oss ta vara på varandra ännu mera, och ta vara på dom dagar vi har tillsammans.
Nära och kära vänner kommer inte alltid att finnas till hands.
Förgyll tiden för dem, och för dig själv genom att uppskatta dom och visa er kärlek".







Kommentarer
Postat av: Vicky

I miss you.finaste angelica.kram

2010-05-10 @ 09:30:33
Postat av: Fredrica

Kul att du bloggar :) Och kul att du trivs i Härnösand och med jobbet! Ha en fortsatt underbar dag! Saknar dej! Stor kram!

2010-05-10 @ 16:10:30
URL: http://fredricadl.spaces.live.com
Postat av: Marina

Och NEJ! Du SVAMLAR INTE! ;)



kram på dig vännen! Gillar din blogg!

2010-05-11 @ 15:24:19
URL: http://marinalundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story