Lets twist again

      2010-05-20 / 12:16:24 Publicerat i kategorin Allmänt  
Jag har inga ursäkter förutom att jag har haft fullt upp så bloggskrivandet är lite segt just nu.
Men jag ska skärpa mig.
Som med mycket annat ;)

Har ni tänkt att varje gång en ny vecka börjar, på måndagar oftast, har man alltid tankar att börja ett nytt liv.
Börja göra saker annorlunda, sluta med saker, börja med nya saker.
Jag ska se hur jag gör med det... på måndag. Man får se till att göra en realistisk lista, där ska bloggen stå med. Hehe.

I Härnösand är det sommar som aldrig förr! GRÖÖÖNT på träden, i gräset och det är så varmt och skönt i luften! Jag behövde inte ens jacka när jag cyklade till jobbet. Det gillar vi!
Let's twist again, like we did last summer!



Ser verkligen fram emot mina semesterveckor. Jag trivs verkligen hur bra som helst på jobbet, men jag minns INTE SIST jag hade semesterveckor under en sommar. Har alltid jobbat.... 

Den här sommaren har jag lyssnat på mig själv. Att ta det lite lugnare, att ta hand om mig själv, och UNNA mig semester. Vara med familjen, morfar, hjälpa till i stugan och bara vara! Och njuta!
Sen är det ju inte så illa att man är ledig Storumandagarna och Tärnamarknan.

♪♫♪ Håller på med en ny låt hemma, har spelat in grunden så till sommaren kanske ni får höra en ny egenskriven låt.
Det gillar vi också va :) ♪♫♪





Kommentarer
Postat av: Marina

Haha, jo. Så har man tänkt mååånga ggr! Har även hunnit med att tänka så varje dag!! ;)



Vad BRA att DU HAR LYSSNAT PÅ DIG SJÄLV denna sommar!

Ta väl hand om dig! Vi har bara EN ANKI!! <3



DET GILLAR VI STARKT!!! Looking forward to it!



P.s Fick ditt brev föresten. :) Vad glad jag blev! Och det var inte alls några krånligheter :)

2010-05-21 @ 18:15:19
URL: http://marinalundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story