Let's see..

      2010-05-04 / 09:13:43 Publicerat i kategorin Allmänt  
Nu får vi se om jag tar å kommer igång med det här.
Om farbror önskar dagliga rapporter, så ska jag göra mitt bästa :)

Meningen med denna blogg är framförallt att få skriva av sig. Jag har alltid gillat att skriva och få ut tankar och känslor i ord.
Men dock äre det som alltid är det svåra....
En annan mening med detta, som kanske är än större än den tidigare nämnda, är att få visa att man finns!
ÄLSKAR musik, och att skriva egen musik.
Alla tips är bra, så ni får gärna hjälpa mig att utvecklas. För musiken är det jag vill.



Helgen som var har bestått av jobb och jag må säga att jag trivs riktigt riktigt bra! Och ovanpå det så har jag fått mig riktigt goda vänner!

Jobbhelgen gav mig fridag igår och då begav jag mig till Anan (BIG love) för att påbörja en fotodag. Här ser ni några results:


            

Sen så har jag tydligen missat världens filmklassiker "Moulin Rouge" som vi såg igår, faktiskt riktigt mysig film!

Innan jag återgår till jobbet så måste jag bara säga att jag med spänning väntar svar från P4 Västernorrland eftersom jag skickat in ett bidrag till en musiktävling. WISH ME LUCK!

 




Kommentarer
Postat av: Lillsajmon

Men Anki! Den där låten har jag missat :O När gjorde du den? haha Kunde jag så skulle jag ge dig en massa tips, men jag vet inte vad jag skulle tipsa dig om, så det får vara helt enkelt :P



Alltså har du ens själv insett hur vacker du är Anki? :D va fina bilder!!



Kraam

2010-05-04 @ 12:27:24
URL: http://lillsajmon.blogg.se/
Postat av: "Lisa"

Har lagt till dig på Favoriter.

Kramkram

2010-05-04 @ 22:50:07
Postat av: Annika

Håller tummarna för dig halvan <3

2010-05-05 @ 11:32:36
Postat av: Emmy

ÅÅååh lycka till :D

2010-05-10 @ 08:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story